Ni som vill veta...

Så vad händer i mitt liv just nu?


* Jag läser som en galning. Läste ut "Mias hemligheter" på två dar. Har redan börjat på en ny bok och har en på lager som jag snart oxå ska plöja igenom.

* Håller på med en egen hemsida och vi gör även en på jobbet. Går tyvärr lite segt då jag inte är så   duktig...ÄN!

* Snålar med pengar. Har inte mycket över varje månad då Petter fortf är arbetslös och så är det ju dags att spara till den underbara resan till Turkiet. Bilservice snart oxå...pest och pina!

* Tränar som vanligt. Har inte tröttnat utan hänger flitigt på gymet några gånger i veckan.

* Har börjat umgås med min barndomsvän Minna som jag saknat.

* Jag längtar mycket till Malmö och Matilda och alla andra där. Bara 16 dagar kvar nu.

* Jobbar och står i. Mycket kurser och olika utbildningar. "TRAS", Genus, Räddningskurs, IT- kurs.

* Längtar till våren och sommaren. Gjort det länge nu känns det som. Längtar till lata dagar i solen, frihet på semestern, sommarfester och " vi tjejer, sittandes på balkongen med lite cider, vin och sprit", det gör vi ju så himla bra!



 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback