Tjoho..

Onsdag och jag njuter i fulla drag! Klockan är 17.00 och jag har inget planerat inför kvällen. Ingen träning, inget möte på jobbet och ingen utbildning. Det har varit lite mycket den sista tiden...Ikväll är jag helt ledig och fri! Tänkte träna ikväll men jag ångrade mej, va fan...jag tränade ju igår. Har helt klart slappnat av lite när det gäller träningen. Har slutat träna fyra, fem gånger i veckan och det känns skönt! Det räcker ju faktiskt med tre gånger. Känns som det ändå inte händer nåt...  :(

Blev klart idag att vi på jobbet fått de EU pengar som vi ansökt om. Eftersom vi på våran förskola har många barn som är tvåspråkiga och kommer från andra kulturer så måste vi arbeta mycket med språket för att hjälpa och stötta dessa barn. Så nästa torsdag drar vi till Stockholm på två dagars föreläsning om just tvåspråkighet. Det blir hotell och även lite nöje med cabarè med Peter Jöback. Ska bli riktigt skoj!

I går Tisdag hade Matilda sin första namnsdag!

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Lyxlirare där! Vi kommer till Karlskoga som längst :)

2006-03-15 @ 19:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback