Vänner igen!!!!

Bra måndag! Träffade en gammal kompis idag och det var sååååå skoj! Vi pratade gamla minnen och så prata vi om barn, hon ska få i april! Jag är så glad över att jag tog kontakt med henne igen för jag har tänkt så mycket på henne, saknat henne och allt kul vi gjort. Jag antar att det är lätt hänt att man tappar kontakt och glider ifrån varandra..jag har många gamla vänner som jag inte träffar längre och vissa klarar man sej utan och det känns liksom inte som nån förlust trots att man inte träffats på flera år. Men Hon har varit min bästa vän sen lågstadiet och det kan jag inte glömma. Vi har växt upp tillsammans, haft första fyllan tillsammans, träffat killar som vi diskuterat och när det sedan gått åt helvete har vi sörjt tillsammans. Det finns så mycket.....Vi har bott grannar två gånger, en gång när vi bodde tillsammans med våra pojkvänner och sedan som singlar i ett annat hus. Hon har alltid funnits där, det har jag alltid sett som en självklarhet. När vi sedan började komma ifrån varandra kändes det jobbigt och när vi sen sårade varandra kändes det förjävligt!!!!!! Men nu är allt glömt och jag är bara så himla glad!!!!
Vi hade kunnat prata i evigheter.....


Kommentarer
Postat av: sofia

kikar in lite.... Är glad för eran skull att ni blivi vänner igen. Hälsa så mkt från mig & önska henne lycka till med bebisen...hon har nåt underbart att se fram emot...=) kramar

2006-03-14 @ 08:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback