Vänskap!



Min prins står och lagar mat...ska snart gå och hjälpa honom! Hemlagad pizza står på menyn ikväll!
Super duper gott! Jag & Petter, vi lagar ofta mat tillsammans, det är så mycket roligare när man är två. En enkel rätt blir så mycket godare när man är i köket och pular tillsammans med lite musik i bakgrunden...(OBS..inte alltid... mitt jobb gör att jag ibland njuter av tystnaden..so no music today)

Så... ännu en helg ligger framför mej. Känns som vanligt väldigt skönt! Jag ska vara vaken länge ikväll..ska iallafall försöka, sen ska jag sova tills jag vaknar, utvilad och pigg i morgon. Härligt!

Ska bli kul att träffa alla tjejer ikväll hos Petra! Händer alltför sällan!
Skulle ha träffat en barndomsvän i veckan men vart det av??? nej då....så jävla kass på att få tiden att räcka till och orken...Måste bli av nästa vecka för vi har inte setts på så länge och jag saknar henne! Vi har sen vi varit små varit kompisar förutom i vissa perioder då vi glidit ifrån varandra och varit osams om saker som nu känns väldigt betydelselösa. Men vi har alltid kommit tillbaka till varandra och jag tror att vi på nåt sätt alltid kommer vara vänner. Att hon nu snart ska ha barn känns stort och det vill jag kunna dela med henne! Vänner är så viktiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback