Allt får liv igen...


En solig dag idag. Underbart..hela Fagersta vaknade till liv igen. Det är ju skönt att veta att det är fler än Petter, mina kollegor, barnen och föräldrarna på förskolan, pizzagubben i den röda bilen och min granne som bor här i Fagersta. Det är ju liksom bara dem som man har sett under en period nu känns det som.
Inte så jävla kul direkt.
I går patrullerade t.o.m. en polis på stan. Då vart man ju rejält chockad. När han stannade vid grinden och spanade in på våran gård trodde vi först att en unge hade rymt. Så var det ju inte tack och lov.
(Det är ju bara dina elever som rymmer Suss hi hi)

I morgon ska jag gå på "första hjälpen kurs". Det är ju väldigt bra för det jag minns från den kursen i skolan är inte mycket... jag hade ju min första riktiga fylla helgen innan och mådde fortfarande piss på måndagen när jag skulle försöka få liv i den där dockan. Usch...

Var ute och motionerade idag. Sprang ett varv och gick ett. Känns bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback