fu*k you

I morgon klockan 07.00 ska jag lägga högtalarna mot golvet och spela så hög musik jag bara kan. I en timme ungefär kanske ännu längre, beror på vilket humör jag är på     :)    jag hoppas nämligen på att min granne är bakfull då och ganska så trött. Inte riktigt redo för att gå upp efter en sen och ganska så blöt natt. Jag vill att han ska bli ganska så irriterad på att vi spelar så jävla högt och dessutom så jävla tidigt när vettiga männsikor ligger i sängen och är bakis. 

Jag önskar oxå att han efter ett tag, ungefär en timme senare och efter mycket ansträngning klär på sej och går upp till oss.....och klagar....

oj oj oj då skulle han få höra!

Jag är jävligt pisst på grannar som spelar så in i helvete högt hela tiden!!!!!!!!!!!!
Hur mycket ska man behöva stå ut med egentligen?????????????


Kommentarer
Postat av: Profeten

hahahaha :D din buse!

Postat av: Batlady

he he visst är jag!!!

2006-05-13 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback