Lordi tog segern

Det blev monsterfinnarna som vann i går på schlager-Em. Jag vet en riktig purfinne som verkligen inte gillar hårdrock men som igår älskade Lordi!!!! Är det Finnar så är det..spelar väl ingen roll hur musiken låter. Purfinnen är min pappa och han hejade på Lordi igår. Han kan säga vad han vill...men hade det varit ett svenskt bidrag så hade han bytt kanal och klagat på dessa svenskar som inte vet vad riktig musik är. Ingen älskar Finland mer än han..och det är väl bra. Man ska väl älska sitt land!

Petter & jag är sugna på en ny lägenhet. Vi skulle vilja ha en ny, lite större och göra om den så att den blir precis så som vi vill ha den. Som det är nu så har jag ingen lust alls att renovera och göra det fint hemma. Känner helt klart att jag vill flytta. Så vi ska kolla runt lite så får vi se om vi hittar något! Hoppas!!!

Min rygg är bra nu..skulle springa idag var det tänkt men tror ni att jag orkade??? Nej då...så lat! Men jag ska springa i veckan...lovar!

Matilda har lärt sej att sitta själv nu...hon har iallafall gjort det en gång. Duktiga tjejen! Faster : Stolt!

Grattis Linda på födelsedagen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så jättemycket!!

2006-05-21 @ 17:43:19
Postat av: Linda

Tack så jättemycket!!

2006-05-21 @ 17:44:05
Postat av: bodil

Hallo på dig.... Hon har suttit flera gånger idag oxå lilla snäckan... Kram

2006-05-21 @ 20:06:53
Postat av: Batlady

Hon är så duktig!!!! jätte fina bilder på henne! tack så mycket! Man ser att det hänt saker sen man såg henne sist! vi ses snart iallafall kramar

2006-05-21 @ 21:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback