Min fredag...

Fredag....åh va skönt! Det har ni hört förut va... jag råkar bara älska just denna dag!

Idag var jag på "första hjälpen" kurs på fm. Brandmannen som höll i det var trevlig och hade verkligen humor. Va underbart det är med såna " kursledare". Som är lite skojiga och inte så allvarliga.

Skitpissigt att 10 brandmän ska bort i Fagersta!

Petter och jag har njutit av det fina vädret idag. Gick lite och strosade på stan. Fikade och käkade även lunch ute. Sen tog vi en promenad runt eskiln. Passade även på att lägga oss en stund på bryggorna och sola lite. En helt underbar dag!

Jag har väl aldrig varit någon duktig frisör men idag när jag skulle fixa till Petters hår så gick det verkligen åt helvete så det var bara att raka av allting. Men lyckligtvis så är Petter så sexig och snygg i rakat så det gör inget...det är väl nästan så att han tror att jag gjorde det med flit....

I morgon ska vi till Skinnsberg. Gå en långpromenad med min hund Exi som är själv hemma hela dagen. På kvällen ska vi träffa några vänner. Grilla lite och spela kubb. Och festa till såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback