Ont

37461-92
Fint med lite nya ljus i öppna spisen!

Har ont i svanken, svanskotan igen...har haft det några gånger de senaste åren och det är jävligt drygt. Gick på ikea parkeringen i söndags när det helt plötsligt smärtar till och jag får jätte ont. Sov ingenting natten mot måndagen eftersom det gjorde så jävla ont och jag visste inte hur jag skulle ligga. I dag är det något bättre och jag vet ju efter de andra gångerna som jag haft så här att det går över på några dagar.
Jag tror att mitt hopp från ett 8 meters högt berg ner i havet i Turkiet för några år sen, då jag på nåt sätt böjde benen lite grann och slog i svanskotan i vattenytan kan ha gjort att jag idag har ont där ibland.
Klantigt Mari! Inte alltid bra att vara modig...

Idag hade vi Trivselkväll för barn och föräldrar! Vi fikade på våran gård, gick tipspromenad och avslutade med lite sång. Väldigt trevligt, speciellt när vi har så positiva föräldrar till alla våra aktiviteter.

Pratade med min bror idag. Nu är det prick en månad kvar tills han och familjen kommer hit och hälsar på. Ska bli roligt att se vad som hänt med Matilda under den tid som gått sen vi sist sågs. Det händer ju så mycket hela tiden...Miss her!

Petter har börjat på sitt nya jobb och han tycker det känns bra! Det är otroligt skönt att han fått jobb, det känns liksom så mycket lättare att själv gå upp på morgonen när jag vet att han oxå jobbar. Idag var det jag som för första gången på länge fick ligga kvar och sova när han gick upp.

Nu är det inte långt kvar till semestern...8 veckor ungefär...en baggis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback