Petters & min nya lägenhet

37461-101
Vardagsrummet

37461-100
Öppen spis i vardagsrummet

Lite bilder från lägenheten. Det är ju lite stökigt och så nu eftersom de håller på att tapetserar men man kan verkligen se att det kommer bli såååå fint när det blir klart. Jag är så kär i stället.

Har precis varit i Skinnsberg och gratulerat min mamma på Mors dag med en blomma.

De har ringt en massa folk om vår lägenhet som vi satt ut på annons på blocket. Tyvärr har de trott att den ligger i Västerås eftersom det finns en väg där som oxå heter Skogsvägen. Man kan se att den ligger i Fagersta om man trycker på "karta" men så smarta är de väl inte. De blir väl så ivriga när det ser en sån billig lägenhet med låg hyra att de ringer direkt utan att titta vart den ligger. Hallå, det finns fler städer i Västmanland än Västerås.


Kommentarer
Postat av: MysticQ

Kommenterade ju för fan härom dagen :p Höhö. Finfin lägenhet! Där kommer ni trivas som bara den, tror jag. Kram pårej!

2006-05-30 @ 14:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback