Pissväder...


Tisdag och vädret är förjävligt... jag väntar på att det ska sluta regna så jag kan ta en promenad. Känner mej inte alls sugen på att ge mej ut i skogen i det här vädret men jag känner mej tvungen. Får sån ångest annars. 

En gammal klasskompis ringde för en stund sen. Har inte sett henne sen vi slutade gymnasiet, alltså sju år sen. Vi pratade lite i telefon då och då strax efter att vi slutat skolan men sen har vi inte haft nån kontakt alls. Vi fick träffade på varandra på "familjeliv" och via det bestämt att vi skulle ses. När hon ringde så kände jag först inte igen hennes röst men efter ett tag så kändes den bekant. Vi ska nog ses senare i veckan eller i helgen och det ser jag verkligen fram emot. 

Längtar efter den underbara torsdagen då vi är lediga...skönt!

Jessica vann BB- finalen igår. Jag hade hoppats på att Raggarn skulle vinna just för att han är så jävla skön men så vart det inte. jaja..nu är det iallafall slut för den här gången och det är faktiskt jävligt skönt!

Nog för idag...Nu är det dags för en promenad.. eller det blir kanske ett par springsteg, om det känns bra.





             



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback