varm och svettig

Legat på balkongen och solat hela dagen. Så skönt att äntligen få lite färg på sej.

Har inte varit speciellt dålig idag, trots att jag drack vin i går..brukar kunna få rejält med huvudvärk! Glad över att jag slapp det idag.

Hade roligt igår. Vi spelade kubb..rätt så dåligt spel av oss tjejer då killarna vann två gånger. Men man får väl skylla på att det var årets första kubbspel...Vi grillade och hade det väldigt mysigt på balkongen.

Green man var som vanligt men helt okej. Träffade på lite folk som jag inte sett på länge. Träffade bl.a på ett ex till mej som jag var ihop med i 2,5 år. Det var kul och jag är så glad över att vi är vänner och kan önska den andra lycka.

En stor smäll skulle jag vilja ge det två uppkäftiga killarna i baren. Vilket humör!!! Det var nog killar som inte fått nåt på länge kan jag tro...

Nu ska jag ut i värmen igen...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback