Vi byter adress snart...

Jätte skoj att träffa kompisarna från gymnasiet idag. Malin var sej lik och det kändes verkligen inte som det var 7 år sen vi träffades sist. Vi pratade om folk från gymnasietiden och om allt som hänt sen dess. Skoj!
Såklart vart det mycket barnprat eftersom Malin fick en pojke i januari och Carina är gravid. Men jag är ju van och härdad....   :)

Om tre månader kan jag & Petter säga hejdå till skogsvägen och kolarbyn....känns helt underbart! Vi har hittat en lägenhet som vi verkligen ville ha. Billig hyra men hög insats men det kostar att få det man vill ha..Jag tycker det känns så bra och jag tror att det kommer bli sååå fint när vi renoverat lite. Jag kommer inte få långt till jobbet nu och det känns toppen att få bo centralt. Jag är så trött på detta ställe så ni kan inte ana. Nån hus människa är jag inte heller...alldeles för bekväm och lat!

I morgon ska jag jobba..känns lite trist nu när det känns som helg.



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Vart har ni köpt lägenhet nånstans? Tråkigt att behöva jobba imorgon, själv är man ledig :)
Ses imorgon kväll! Kram

2006-05-25 @ 21:02:56
Postat av: MysticQ

Jag kommer och super in lägenheten sen. Jag lovar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback