Vi firar idag!!!

Har varit sjuk ett par dar. Ont i halsen men faktiskt mest bara trött... Ibland behöver man faktiskt vara hemma från jobbet fast man kanske inte är direkt dödssjuk. Idag har jag jobbat iallafall och det kändes bra..nya tag, nya krafter.

Petter & jag har varit ute och firat lite ikväll. Petter har nämligen fått jobb på Wintech här i Fagersta. Han är såklart väldigt glad för att gå hemma hela dagarna är ju inte så uppmuntrande direkt. Han fick även erbjudande om att få komma på interjvu på Sundbo så det är som vanligt alltså...får man ett jobb så blir man genast intressant överallt. Grattis älskling!!! Puss

Imorgon ska jag hälsa på Minnas & Rickards lilla Emilia! Det ska verkligen bli jätte kul!

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Oh, vad skoj! Gratulera din karl och klappa bebisen från mig! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback