4 okt 2006...En underbar dag

37461-180

JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE!!!

Det har varit ganska tråkigt att skriva blogginlägg det senaste veckorna när jag egentligen bara velat skriva om det underbara som händer i mitt och Petters liv just nu. Men nu tycker jag i allafall att det är dags att skriva om det även om de flesta som läser min blogg, mina vänner alltså redan vet. I juni kommer vi bli tre i vår lilla familj och det känns bara såååååååå underbart att det inte finns ord att beskriva. Det känns fortfarande overkligt men mer och mer börjar jag inse att jag faktiskt bär på någon i min mage!!! Jag har aldrig varit lyckligare än vad jag är just nu och ni får stå ut med att jag kommer blogga mycket om det som händer. Det är det som är det viktigaste just nu!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ett stort GRATTIS till er....jag är sååå glad för er skull =) Ni har nåt alldeles underbart framför er!!! Ser fram emot sommaren när jag får träffa er lille goding.
Sköt om dig nu...Kramar

2006-11-26 @ 07:12:24
Postat av: Bodil

Vi är så otroligt glada för eran skull. Tänk att Matilda ska få en kusin:) Kramisar till er

2006-11-26 @ 10:40:10
Postat av: MysticQ

Jag säger så klart grattis en gång till! Så kul! Ta hand om er, alla tre, så ses vi till jul (ja, två av er då, haha.)Kram!

Postat av: MysticQ

Jag säger så klart grattis en gång till! Så kul! Ta hand om er, alla tre, så ses vi till jul (ja, två av er då, haha.)Kram!

2006-11-26 @ 12:17:03
Postat av: Batlady

Ni är såååå gulliga!!!! love!!!

2006-11-26 @ 14:11:07
Postat av: Junitjej

Kul att ni ska bli fler i er familj! GRATTIS!!

2006-12-01 @ 19:20:01
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback