Alltid trött

Svin trött!!!! Skulle vilja sova i flera timmar känns det som! Men det är ju inte så kul när man väl slutat tidigt och äntligen har tid att göra en massa andra saker. Ska iväg och fika med min vän Tessan idag och det ska bli riktigt kul. Hängt mycket på fiket på sistone, är där minst en gång i veckan nu. Det är ju så himla trevligt att träffa sina kompisar där, fika lite gott och snacka lite skit.

Kollade på fotbollsgalan igår. Riktigt bra! Är ju inte direkt intresserade av fotboll, gillar hockey bättre men just galan är skoj att se på. Bra musik, kända människor..Skoj och schysst underhållning helt enkelt. Måndagskvällar är min favorit tv kväll eftersom det både är City akuten och Prison break. Då brukar jag lata mej rejält i soffan. Men eftersom jag är så jäkla trött just nu så orkade jag inte titta på prison break igår som började så sent som elva..... Petter skulle titta och skulle sen tala om för mej vad som hände, jag vill ju gärna inte missa nu när det är så spännande, men Petter somnade naturligtvis i soffan så det blev ingen resume. Skönt att höra ändå att det inte bara är jag som är trött!

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Haha, jag är ju lika kass jag på att kommentera...men det är kul att spela martyr ibland :p Tack också för lycka till-et och kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback