En bra dag...

37461-179

Idag träffade jag Annmari och Adam. Vi tog en promenad och gick naturligtvis sen till Vallonen för lite fika, käkade även min "middag" där, bakad potatis med kyckling och curry. Annmari och jag älskar att sitta på fiket, käka lite gott, glo på folk och prata om allt möjligt. Vi umgås ofta nu och det är skoj. Vi umgicks alltid när vi var mindre men kom lite ifrån varandra när vi blev äldre. Jag är glad över att vi har så bra kontakt nu. Hon är min bästa kusin och en otroligt bra vän, känns som en syster!
Efter besöket på fiket gick vi hem till mej en sväng. Adam blev så glad när han fick syn på Petter. Och Petter blev lika glad över att få se Adam. Dom är riktiga bundisar nu och det är så roligt att se!!!!

Har nyss kommit hem från ett ljusparty, "Partylite". Riktigt fina ljus med underbara dofter. Beställde en julklapp till Petters pappa och sambo. Ganska så dyra saker men ljusen håller mycket längre och håller lite bättre klass.

Ska koncentrera mej på "Lost" nu. Det har spårat ur för länge sen men jag kan ändå inte sluta kolla. Vill veta hur allt hänger ihop och vad som kommer hända i denna märkliga serie där verkligen allt kan hända.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback