Eviga mörkret

Mörker, mörker och mörker!!! Var tog solen vägen?  Jag går omkring och är ständigt trött men det är  väl egentligen inte så konstigt när det är mörkt när man vaknar, mörkt och grått under hela dagen och sen när man går hem från jobbet är det nattsvart! Nu vill jag ha lite snö så det lyser upp lite.

I morgon ska jag träffa Annmari och Adam. Det ska bli som vanligt skoj. Det får inte gå för många dagar utan att jag får träffa gullungen Adam, så är det bara!!! Imorgon kväll ska jag på ljusparty hos en kollega. Kanske hittar nån bra julklapp.

Jag längtar till veckan efter jul då min bror, Bodil, Mikaela, Matilda och Robin kommer hit och hälsar på. Ska bli såååå roligt att träffa dom och äntligen få se Matilda som jag antar har blivit såååå stor, såååå stor. Hela 1 år är hon då!!! Fasters sötnos fyller nämligen den 30 november. Jag kan inte förstå att ett år gått så snabbt..... 

Fan för avståndet mellan oss!!!! Miss you Matilda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback