fan för att lägga energi på fel saker...

Det jag önskar med mitt jobb är att jag kunde lägga all energi åt barnen. Det är ju därför jag är på mitt jobb varje dag. FÖR BARNEN!!! Om jag kunde lägga all  tid på barnen istället för att diskutera helt meningslösa saker med vissa föräldrar så finns det mycket mer jag skulle hinna med. och såååå mycket energi går åt att hela tiden förklara och försvara. Jag blir så trött ibland. Mycket skit får man ta....

Har precis varit ute på en promenad. Så mysigt att vara ute på kvällarna nu när det lyser så fint i alla hem, ännu mysigare blir det vid första advent på söndag. Det är ju så himla skönt ute nu oxå, inte alls kallt. 

Idag köpte vi julkort. Det blir ju en hel del som man skickar varje år. Jag skulle vilja skicka till alla jag känner men jag begränsar mej eftersom Petter oxå har en massa nära och kära som han vill skicka till. Det är ju inte helt billigt. Så om ni inte får ett julkort av mej i år: Jag tycker om er ändå!!!!

Roligt att min graviditet inte längre är en hemlighet. Många som har vetat om den tycker det har varit jobbigt att hålla det tyst. Så de är glada nu när de kan prata om den....det känns mer verkligt för mej oxå nu när jag kan prata om det helt fritt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Tycker det är såå kul med din graviditet. Ska bli spännanade att följa vad som händer här framöver nu...och minnas tillbaka själv.
Ha det så bra och sköt dig ordentligt nu!
Puss Sandra

2006-11-28 @ 19:38:56
Postat av: batlady

Hej!!! Visst är det kul!!!! jag ska försöka hålla er uppdaterade på vad som händer. Hoppas vi ses snart!!! kram

2006-11-28 @ 20:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback