Helgen..

Haft en jätte bra och skön helg! I fredags fick vi besök av min mamma och min morbror. Som vanligt när min morbror och Petter ses så blev det några groggar. Min morbror har bjudit Petter så många gånger så det var dags att bjuda tillbaka lite. Senare på kvällen gjorde jag och Petter pizza som inte alls blev bra. Vi köpte en färdig gjord deg som inte alls smakade bra dessutom smakade allt så mycket salt...usch!!!! Nästa gång gör vi nog vår egen pizzadeg. Brukar bli bäst så!

I lördags träffade jag mina underbara vänner Lisette, Therese och Sandra + Sandras söta dotter Tuva. Vi fikade på Vallonen och var även hem till mej en sväng. Det var riktigt trevligt och vi kom överens om att vi alla i "tjejgänget" måste ses lite oftare och hitta på saker. Tyvärr blir det alltför sällan som vi ses nuförtiden. Vi pratade om en kväll på O`lerys och en glögg, pepparkakskväll nu så här innan jul!!! Vi får väl ses vad vi hittar på....

På kvällen var Olof här, Petters kompis. Vi käkade svingoda toast och glodde på tv. Grabbarna drack lite och gick sedan ut på Green man. Jag var chaufför som vanligt....

Idag har jag inte gjort mycket. Jag var nyss ute på en långpromenad men annars har jag mest degat i soffan. Det ska jag fortsätta med nu....

GRATTIS I MASSOR till Linda som fått körkort här i veckan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback