Matilda 1 år!!!!

37461-181

Hipp hipp hurra för världens sötaste 1- åring....

I dag fyller alltså Matilda 1 år. Jag har så svårt att förstå att det redan gått ett år sen jag blev faster... Jag minns så väl när man gick omkring hemma och funderade på om hon hade pluppat ut eller inte. Jag kommer fortfarande i håg sms:et från min stolta bror när hon äntligen hade kommit. Och när hon bara var en vecka gammal var vi till Malmö och hälsade på denna underbart söta lilla tjej!!! En stor kram och en stor puss skulle jag vilja ge henne idag men jag får spara dom till nyår för då ses vi äntligen! Jag hoppas iallafall att hon gillade den söta nallen som jag skickade till henne från mej, petter, farmor och farfar!!!!!

Idag var jag hem till Petra som klippte av en bra bit av mitt hår. Det känns så skönt för håret känns bra mycket tjockare nu!

Snart ska jag iväg på step upen. Ett riktigt kul träningspass.. hoppas bebisen gillar det oxå!!!!!

Fredag i morgon.... jag och mamma ska ses och handla lite. Sen ska jag nog baka lite...skulle julpynta lite i morgon oxå inför första advent men det gjorde jag redan i går...kunde inte hålla mej längre!!! Åh va mysigt det blev!!!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Åh, vilken söt tjej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback