Umgicks med familjen Jansson igår

37461-178

Igår fredag käkade jag pch Petter lunch på Vallonen tillsammans med Annmari, Jocke och Adam. Det var mysigt och ett bra sätt att starta helgen på. Sen fick vi vara barnvakt en liten stund åt Adam då Annmari skulle köra Jocke till några kompisar. Det gick jätte bra! Jag hoppas vi får vara barnvakt till honom en längre stund någon annan gång för Adam är en helt underbar pojke som är så lätt att ha att göra med. Såååå himla go!!! Så pussig och kramig!!!!

Senare på kvällen käkade jag, Petter och Annmari tacos. Adam fick självklart smaka lite han oxå.

Tidigt i morse när jag vaknade så såg jag att det hade snöat men nu har allt regnat bort. Typiskt!!! Hade väl varit bra om det hade fått vara kvar. Hade planerat in en långpromenad idag men man blir inte direkt sugen. Man känner nästan för att ha en innedag med film och mys.





37461-177
Adam smakar på brödet..mums riktigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback