Fredag natt!

Har precis kört grabbarna till krogen. Det blir nog riktigt ös ikväll...

Hämtade möblerna i dag, köpte även en matta och en lampa till matsalsrummet. Wow va snyggt det blev!!! Jag är helnöjd verkligen. Vi invigde rummet ikväll med en god middag tillsammans med Olof och Magnus. 2 helt underbara killar. Såååå trevligt! Frukost i matsalsrummet i morgon...definitivt! Tror dessvärre att jag får avnjuta den själv för grabbarna är nog inte så pigga då...

I morgon ska jag träffa min kusin Annmari och Adam. Vi ska ta en fika och prata lite skit. 

Nu är jag jävligt trött, länge sen jag var uppe så här länge... har ju lovat att hämta från krogen oxå men jag kommer säkert slockna i soffan snart. Bäst att sätta klockan!

Marcus var bäst i idol!!!!!!!!! Erik näst bäst...Johan UT!!!!

Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback