Matsalsmöbler

Känner mej lite bättre i dag. Fortfarande snorig och huvudet känns fortfarande rätt tungt men snart är jag nog pigg igen.

Har varit i Avesta idag och beställt matsalsmöbler som vi ska köpa i slutet av denna månad. Ett bord med sex skinnstolar... det kommer bli såååå snyggt! Vi har varit runt och kollat lite överallt på matsalsmöbler men haft svårt att bestämma oss men idag hittade vi iallafall det vi ville ha båda två. Jag kan knappt vänta tills jag får hem det. Känns kul att snart kunna inreda vårt matsalsrum som faktiskt är mitt favoritrum i lägenheten. Äntligen!!!! Detta kan vi nu göra tack vare Petters mormor som gav ut sitt arv medan hon fortfarande lever och mår bra. Kanske roligare för henne att kunna glädja sina anhöriga medan hon fortfarande lever och även roligare för oss. Så tack Karin!

Vi har även skaffat oss en ny dator. En laptop som jag skriver på nu..svin kul med en ny! Vår gamla dator var snart dags att skrota så vi var tvungna att investera i en ny. Nu får vi leva på nuddlar ett tag.

Idag fyller min goa vän Susanne 30 år. Stor kram till dej! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback