Matsalsmöblerna

37461-159

Så här ser matsalsbordet och stolarna ut som vi ska hämta nästa fredag. Stolarna fanns i både brunt och svart skinn men vi valde svart eftersom det passar bättre till våra bruna tapeter. Kommer bli riktigt snyggt! Nu lär vi ha middagsbjudningar...

Har precis kommit hem efter en promenad, fika och lite shopping med Minna och lilla Emilia. Riktigt trevligt och mysigt. Vi kom in på gamla minnen som vi skrattade rejält åt. Vi gjorde många roliga och ibland knäppa saker tillsammans. Vi var ett "gäng" på fem tjejer som höll ihop ganska länge. Ibland var vi osams så som tjejer ofta är..(kan inte vara tre...syndromet) men oftast hade vi jävligt kul i hop. Vi höll oss till traditionella bus så som ringa på dörren och springa iväg, palla äpplen, smyga och glo in i fönster...(man kan se mycket roligt) plånboksbuset...plus mycket annat tok. Vi var ganska oskyldiga egentligen om man jämför med vad många barn/ ungdomar roar sej med nu och vi hade säkert roligare oxå!

På fredag redan slutar min kollega som egentligen skulle ha slutat den sista oktober. Det orsakar ju lite problem eftersom vi behöver ännu en vikarie. Jag blir lite trött måste jag ju medge för det fungerar ju inte lika bra med två vikarier som när man är ordinarie personal. Men men jag kommer gå stärkt ur det här!





Kommentarer
Postat av: P3

Va fina möbler!!!! Längtar redan tills vi får en inbjudan!!!! =)

2006-10-17 @ 23:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback