Numera bloggar jag med laptop

Sitter här i vardagsrummet med vår nya laptop...känns lite lyxigt. Lite "sex in the city" känsla... ha ha ha Slipper sitta isolerad i datarummet varje gång man vill greja lite med datorn. Databordet åker snart upp på vinden och jag kommer inte sakna den direkt. Inte min snyggaste möbel.

Tog en promenad till Petters jobb för en stund sen för att hämta vår cykel som stod kvar där. Skulle cykla hem en bit men shit vilken kass kondis jag har efter denna förskylning. Blev helt slut...

Roligt med frågeställningen i aftonbladet "kan du bli minister??" som det ser ut nu så verkar iallafall det inte finnas så stora krav på dem som är det. Det verkar fifflas en hel del och det här ju bara saker som vi få veta. Det finns nog mycket mer skit under den fina fasaden. Bra att Borelius avgår..hon kan inte göra annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback