Snö och regn

37461-168
Idag kom den första snön! Mysigt.. om det inte regnat så att allt bara blev plask. Vi var ute med barnen idag på fm och vi blev rejält blöta efter en stund. Men det var ju mest bara kul..tyckte de flesta iallafall.

Har fortfarande hosta så nu har jag börjat få ont i brösten för att jag hostat så. Börjar bli trött på det här. Hostmedicinen verkar inte hjälpa heller! Man drar ju sej för att ringa läkarn oxå men jag har väl snart inget val.

Idag ska jag se Desperate housewifes... åh vad jag älskar den serien...

Kommentarer
Postat av: Sofia

hej hej...kikar in här =)
Älskar oxå desperate housewife....så bra!!! Tyvärr råkade jag somna igår men fredrik var vaken & uppdaterade mig vad som hänt...
Hoppas det är bra med er. Idag är det riktigt fint ute men såååå kallt & blåsigt här...brrrr
Ha det så bra. Kram

2006-11-01 @ 12:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback