Söndagsångest

37461-146 Lite bilder på snygga killar passar bra så här på söndagsförmiddagen. Då blir jag på lite bättre humör. Har nämligen lite söndagsångest idag..någon som känner igen sej? Petter har jobbat hela helgen och han klagar inte ens så som jag skulle ha gjort om jag hade varit "tvungen" att jobba extra. Han är så duktig min älskling!! Tänk om man hade sån arbetsmoral?!?

Idag ska jag luncha med två kompisar och det ska iallafall bli kul. Har inte riktigt hunnit med att umgås med mina vänner på sistone och det är inte bra!!!!
 
I går såg jag på "Mord i sinnet". Min favoritserie av alla. Jag är väldigt svag för brittiska kriminalserier och jag älskar den något speciella psykologen Tony Hill. Mer såna serier i tv tycker jag.


37461-145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback