Ingen kaffeälskare

37461-134

Min sötnos Exi. En mycket snäll och trofast hund som jag älskar sååå mycket!

37461-133

Min mamma som är världens goaste. Hon ställer alltid upp och finns där för en oavsett.

Har precis varit på fiket med min mamma och Exi. Pappa som är sjuk efter en infektion i magen följde inte med...! Jag hoppas han kryar på sej snart!

Jag unnade mej en jätte god bakelse så nu måste jag ta i ännu mer på step up passet i kväll.

Igår var jag oxå på fiket. Med min vän Minna och hennes söta lilla dotter Emilia 4 månader. Det är riktigt mysigt att ta en fika med nära och kära, speciellt när det är fint väder och man kan sitta ute. Annars är vår generation inte mycket för fika och kaffe. Om jag får besök av mina vänner så fikar vi väldigt sällan förutom när man fyller år då. Generationen före oss däremot är några riktiga kaffesugna människor. Alltid ska det drickas kaffe och ätas bullar och kakor och påtår på det.... Alla verkar ha fikabröd hemma, spelar ingen roll när man kommer förbi, för alltid har man minst 5 olika sorter hemma. När någon ska komma hem till mej och hälsa på och de är sugna på fika så får de ringa innan så jag hinner till konsum och handla. Eller så är det jävligt nära till fiket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback