Jag kan iallafall INTE sjunga...

Valet ja....jag är väl inte direkt överlycklig om jag säger så! Lite oroad oxå faktiskt med tiden får väl utvisa hur framtiden kommer bli. Finns ändå inte så mycket att göra åt det nu...

Har precis kollat på Prison break. En utav mina favoritserier just nu.  Så spännande att det nästan är jobbigt att genomlida en hel vecka innan det är dags igen. Wentworth Miller är ju sjukt snygg oxå så det gör ju serien inte sämre precis. 

Har kollat lite på Idol oxå. Bäst är ju de första omgångarna när man får höra alla som verkligen inte kan sjunga. De låter så förjävligt ibland så att man nästan skäms själv och sen när de får höra att de låter helt förkastligt då blir det chockade "det här kommer de få ångra, jag kan faktiskt sjunga". Ska man skratta då eller gråta?! Jag vete fan...man blir ju bara så chockad över att vissa inte hör själva hur de låter och hur kan alla människor i dess närhet stå ut med att höra dem och sen låta de skämma ut sej i tv. "Alla mina vänner tycker jag sjunger jätte bra"...SKAFFA NYA VÄNNER!!!!!!!!

Petter jobbar eftermiddag andra veckan i rad nu. Det är lite trist och lite ovant att vara själv hemma på kvällarna. Vi ses vid tolv-tiden på nätterna men jag är inte riktigt så pigg då så jag brukar knappt orka säga hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback