Lite trött och sliten...

Idag har det varit en ganska så kämpig dag på jobbet. Full barnstyrka och en man kort. Vi har haft häcken full och lite till. Va ganska så trött när jag kom hem men efter en promenad i det underbara fina höstvädret så blev jag genast piggare.

Det är mycket som händer på jobbet just nu. Vissa har sökt andra tjänster, andra är sjukskrivna och där i mellan står jag. Jag som ska vara kvar och som är frisk. Det känns som mycket hänger på mej för att allt runtomkring ska fungera den närmsta tiden och det är med blandade känslor som jag känner så. Jag försöker intala mej själv att ta en dag i taget och inte fundera så mycket på hur det kommer bli. Jag vet ju att det kommer ordna sej och att det samtidigt ska bli skoj med en förändring.

Ska inte göra något speciellt i helgen. Ska laga lite god mat ikväll och softa. Åh va det ska bli skönt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback