Snart blek igen...

Äntligen fredag....Denna vecka har varit såååååååå lång. Antagligen för att jag haft ont överallt och bara längtat efter helg så jag kan vila upp min stackars mörbultade kropp. Nåja det mesta av träningsvärken har lagt sej så nu kan jag börja leva igen. Jag ska aldrig någonsin köra så slut på mej igen...

Va och solade solarium idag...den fina färgen jag fick när jag var i Turkiet är snart ett minne blott eftersom jag redan börjat flagna och det som förut var så snyggt ser bara ojämnt och fult ut. Pisstrist verkligen!

Nu ska jag njuta av helgen...

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Trevlig helg, din älg! Saknar dig faktiskt redan, bra och kul att vi ses snart! Undrar vad jag ska ha påååååååå mig...

Postat av: batlady

Saknar dej oxå...men snart ses vi på en riktigt bra och kul fest! Vet inte heller vad jag ska ha på mej!!! Det blir nog lite shopping innan...ha det bra bästa suss PUSS

2006-09-09 @ 18:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback