Torsdag 28/9

I dag på jobbet har vi haft skogsdag tillsammans med de stora barnen på förskolan. Hur härligt som helst. Vi har med oss fika och efter mycket lek äter vi oxå lunch som vi tillagat i skogen. Hela dagen går jätte fort så när vi var tillbaka till förskolan klockan ett så var det snart dags för mej att gå hem. Älskar såna dagar.
 
En av mina kollegor ska sluta jobba hos oss i slutet av nästa månad. Istället för henne kommer det komma en annan tjej som jag tidigare haft som förälder. Det är en jätte glad och trevlig tjej så jag tror det kommer bli jätte bra. Skönt oxå att det det var någon som jag kände igen sen tidigare. I morgon har vi planeringsdag och stängt för alla barn. Då ska hon och jag sitta ner och prata om vår verksamhet och planera lite inför hösten och våren.

Har blivit riktig brunett igen. Färgade håret igår och det känns väldigt skönt att vara mörk igen!

Idag har vi tid hos banken, prata pensioner.
Ikväll är det dags att gå på step up igen.


Händer:
Fredag: Shoppa.
Lördag: Stor 30 årsfest i Örebro. Det ska bli riktigt skoj...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback