Förlossningsskadad

Har drömt om förlossningar hela natten. Inte så konstigt kanske eftersom jag och Annmari såg nio inspelade avsnitt av "nio månader" igår. 3,5 timme tog det.... Under filmen tittade vi på varann och sa "vad har vi gett oss in på???". Usch va alla skrek och hade ont....! Men så underbart när den lille väl kommit ut och läggs upp på mammans bröst.... jag kan inte låta bli att längta.....!

Va hem till mina föräldrar igår. Vi grejade med deras dator som vi inte får nån ordning på. Ibland funkar internet, ibland inte. Jävla strul det ska vara..speciellt när Petter och jag sa "det är bara att köpa dator, vi fixar allt åt er...." det var ju jävligt enkelt..... Nu har vi iallafall fått hjälp av en riktig datakunning kille så nu ska det väl fixa sej.

Passade på att gå upp på vinden och kolla om jag hade några leksaker kvar. Gosedjur fanns men de var alldeles slitna och fula och barbiedockorna saknade både ben och hår. Min favoritdocka fanns kvar iallafall....Jocke! När jag var liten låtsades jag att jag födde honom. Jag hade den under en filt som jag hade på magen och sen sa jag till mamma att jag hade ont i magen och att jag var nog med barn. Sen drog jag fram dockan och skrek JOCKE!!! Sen dess var det min favoritdocka av alla och den ska jag självklart ge till "Filuren". Roligt att ha kvar något från det att man själv var liten.

Snart ska jag ut på en promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback