Fredag

Jaha..då var det fredag igen! Den här veckan har verkligen gått snabbt. Var nyss in på familjeliv och läste förlossningsberättelsen som den första mamman i föräldrargruppen skrivit. 20 minuter var hon och pappan på BB sen kom deras lilla Edvin. Bara turen att de hann in... usch jag blev lite nervös måste jag säga...men jag kommer ju självklart komma in i tid, inte alls ha nå ont och allt kommer gå så bra och snabbt.....

Igår träffade jag Minna och Emilia. Vi tog en lååååång fika på Vallonen och det var så trevligt. När jag sen gick hem regna det som bara den och så började det åska och blixtra. Rejäla smällar och riktigt otrevligt faktiskt. 


Men idag skiner solen....





 


Kommentarer
Postat av: MysticQ

Ja, h*n kommer att ploppa ut som en flirtkula på cirkus 25 sekunder. Det slår jag vad om.

Kram på dig och trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback