klara med nästan alla bebisprylar...

Har handlat ordentligt idag. BB-kläder till filuren + lite andra kläder, mössa, solhatt, strumpor, filt, nalle, kudde...
Köpte bara en sak till mej själv, en topp så redan har man börjat prioritera bebisen. Nu har vi köpt det mesta på "måste köpa till bebis listan " så det känns riktigt skönt. Säkert har man köpt en massa onödiga saker och alltför mycket kläder men det är så svårt att låta bli när man ser alla söta bebiskläder. Jätte skoj med en hel dag på stan men fan va slut jag är nu. Ont i fötterna....

Jag och Annmari var på BB idag och hälsade på en kompis till Annmari som för två dagar sen fick en liten pojke. Han skulle typiskt nog heta Theo, så det är inte bara vi som tycker det namnet är fint. Jaja vi har ju inte patent på det namnet.... Jag kände mej nästan lite nervös när vi skulle dit för det är inte långt kvar tills jag är tillbaka för att själv få barn...Shit....Gah.....

En kul grej till hände när vi var i Västerås. Skulle in på en toalett och där träffar jag plötsligt på Kristin, en gammal kompis som jag inte träffat på flera år. Båda två blev riktigt chockade över att träffa på varandra just där så det var skoj. Ibland är världen bra liten!

I morgon ska jag, mamma, Annmari och Adam hem till Annmaris mamma (min moster.) Gå på Norbergs marknad och käka mat hos min moster.

Kommentarer
Postat av: minna

hej!

va fränt att du träffade på kristin..hehe!
tror inte jag har sett till på ca 6-7 år...tror jag...shit va tiden går:-o

kul att handla bebis-prylar:-)

kramis!

2007-04-28 @ 22:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback