Magbild

37461-230

31 fullgångna veckor + 3 dagar.

Lite om min graviditet

Vikt: ökat 8-9 kilo nu.
Bristningar: Nej knappt några. Några enstaka på sidan.
Foglossning: Nej.
Kramp: Ja, ibland.
Ont av bebisens sparkar: Nej, känner ibland kraftiga sparkar mot revbenen men det gör inte så ont. Mest oskönt!
Sömnen: Svin trött på kvällarna. Somnar på en gång. Sover oroligt på morgonkvisten och kan inte sova länge på morgonen. Blir illamående oxå då jag sover för länge.
Motion: Försöker ta ett par promenader i veckan och sen på helgen. Drygt att gå uppför backar och i högt tempo. Gör benövningar hemma.  
Cravings: Inget speciellt. Choklad bara men det är jag ju alltid sugen på....  :)
Ökad kroppstemperatur: Ja, men jag njuter av att äntligen slippa frysa.
Humöret: Inte förändrats sååå mycket. Men mer känslig. Gråter till sorliga tv-serier/filmer.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj här växer de på ser jag:)
Du har en verkligen fin gravidmage.
Nu har jag kommit igång o jobba på Ica Maxi går kanon. Ska jobba 9-17 imorgon pust.
Kramisar från oss

2007-04-12 @ 20:16:44
Postat av: Bodil&co

Hmm de va jag som skrev försvann ju

2007-04-12 @ 20:17:19
Postat av: minna

viken fin mage!!
saknar min ibland:-)
oj va skönt,bara 8 kg,tror jag hade gått upp typ över 15 kg i v.32:-/
du kommer bli en såndär som åker in & föder & drar på dig dina tightaste jeans den dagen du blir utskriven
:-D
kramis på dig!

2007-04-13 @ 12:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback