Påskfest

Solen skiner, det är påsk och man ska ha en fest med sina vänner......fan va sugen jag blir på att festa!!!!!!! Inte någon gång under min graviditet har jag känt det minsta sug på fest. Men idag när jag satte på en bra partyskiva så ville jag bara dansa och festa natten låååång....HAHAHAHA!!!! Men man kan väl dansa nykter och med filuren i magen så kommer vi bli ett bra danspar. H*N älskar musik....
Kanke jag gör ett besök på krogen ikväll, vi får väl se. Har inte bestämt mej än! Mest orolig för den hemska kön som brukar härja utanför Green man såna här helger. Vem vill stå där och trycka med stor gravidmage...jag kommer slå ner den som bara så petar på mej....jag vet vilket humör jag får bland fulla, odrägliga människor, speciellt småtjejerna som tror att det vore jordens undergång att ej få komma in. Vi får väl se vad som händer....
Jag hoppas vi får en kul fest i kväll iallafall. Många ska vara nyktra, är det sympatier för mej???? men det ska nog bli lite röj iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback