Shopping........

Har precis käkat frukost och ska snart iväg och hämta Annmari för en heldag i Västerås. SHOPPING!!! Ska bli skoj.. Inga karlar, inga barn...bara hon och jag! Ska handla det sista till Filuren och då är det bra att ha med sej någon som kan ge en lite bra tips i denna djungel av bebisprylar. För en djungel är det verkligen och ibland är det svårt att veta vad som är bara att köpa och vad som är helt onödigt.

Är ledig nu ända till onsdag. Passade på att ta komp på valborgsmässoafton för vi hade ändå så lite barn. Ska jobba 17 dagar till sen tar jag semester och efter det föräldrarledighet. Nedräkningen har börjat och jag längtar...

Ikväll är det NO FUN AT ALL på green man. Kommer säkert bli en grymt bra spelning och hade jag inte haft så stor mage så hade jag nog varit där i kväll. Hoppas ni som ska dit får kul... susanne bl.a. Festa för mej!!!!!

6 veckor kvar till förlossningen....om inte tidigare..eller senare..... (hoppas inte..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback