Trist krogkväll!

SÅÅÅÅÅÅÅ Jävla trött idag. Känns nästan som jag tog en riktig fylla igår jag oxå...Trots att jag gick och la mej efter klockan två i natt och är trött som bara den så vakna jag tidigt i morse och kunde inte sova. Hade trevligt igår på festen. Roligt att träffa vännerna och prata skit. Tog en snabbis på krogen men det var som jag hade på känn, jävligt trist. Träffade lite roligt folk men efter ca en timme så gav jag upp och åkte hem. Det var iallafall knappt nån kö och inte så jätte mycket folk där inne så det blev inte obehagligt för magen så det var ju skönt. Nu har jag gjort mitt besök på krogen så nu klarar jag mej lååååång tid framöver. Filuren tyckte nog att krogen bara var en massa oljud! och jag håller med.

Nu ska jag ta tag i disken...många glas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback