V.32

V. 32 (2 månader kvar......inte alls långt kvar nu...)

Redan nu lägger sej många bebisar med huvudet neråt, men inte alla. Vikten är kring 1,8 kilo och längden är ca 42 cm. Ännu saknar barnet ett ordentligt fettlager.

Haft det bra i Skinnsberg. Både Exi och Kurre var otroligt kelsjuka efter några dagar utan mamma och pappa. Båda två låg i mitt knä när jag skulle tittade på tv. Exi vill ju alltid vara en nära och mysa men Kurre är lite mer självständig och brukar inte bry sej så mycket. Passade på att basta lite och det var så skönt. Sjöng lite för Filuren när jag låg och svettades. Man ska ju sjunga mycket för magen eftersom det kan hända att barnet känner igen sångerna sen när den är född.

Haft det så bra under påskledigheten. Skönt att vara ledig lite längre för det är inte ofta man är det. Snart däremot är jag ledig väldigt lääänge men jag kommer nog ha fullt upp kan jag tänka mej.

Idag var jag iallafall tillbaka på jobbet. Lite trista nyheter möttes man av. Bl.a ska alla förskolor i Fagersta har likadana hemsidor så vår ska göras om. Det jobb som vi lagt ner på vår egna hemsida som vi är så otroligt stolta över känns nu helt meningslöst. Vi är alla lite deppade över det på jobbet just nu för det har verkligen varit skoj att ha en annorlunda hemsida än alla andra plus att vi själva har uppdaterat den. Nu kommer antagligen någon annan göra det.

Idag ska vi till socialkontoret och Petter ska få skriva på faderskapsintyget. Sen senare ska vi träffa föräldrargruppen. Näst sista träffen innan bebisarna kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback