V.34

V.34

Din bebis börjar få det trångt och det är nu svårt att göra stora rörelser. Men du kan säkert känna hur bebisen puffar. Alla organ är färdiga, men lungorna behöver mer tid på sej att mogna klart. Den väger omkring 2250 g och är ca 44 cm lång. Bebisens pupiller reagerar och testiklarna har hamnat på plats hos pojkarna.

I morse hade Filuren hicka. Det både kändes och syntes på magen. Det höll på ett bra tag så jag ropade på Petter som kom och kände på magen. Det var så mysigt!

Idag var det dags att jobba igen. En liten del av mej har redan gått på föräldrarledighet. Jag är inte alls lika engagerad i jobbet längre och mina tankar är någon helt annanstans. Mycket som vi planerar handlar om hösten och då jobbar jag ju inte ens. Så sorry kollegor om jag är lite off. Har lovat att hälsa på mycket på jobbet sen och jag hoppas att jag kommer hålla det löftet oxå, vet ju hur lätt det är att säga att man minsann ska hälsa på och dittan och dattan för att sen smyga iväg en annan väg bara för att slippa se jobbet...men det kommer ju inte gå nu när jag har jobbet alldeles utanför fönstret...föresten det finns ju persiener... Gött!

Snart säsongsfinal på Prison break.... jag älskar den serien även om jag blir galen varje avsnitt när det bara strular till sej för de snygga bröderna.

I morgon ska jag träffa Linda. Ska bli skoj!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback