Var tog solen vägen?

Något deprimerad man blev i morse när man vaknade och såg att det hade snöat. Som tur är så är det mesta redan borta nu men det fina vädret som jag hade hoppats på idag kan jag ju glömma. Ska till Skinnsberg lite senare idag och ta hand om Exi till i morgon eftermiddag och hade tänkt att vi skulle ta långa promenader i den underbara solen. Men så blir det inte nu....Ser iallafall fram emot att bo i Skinnsberg en natt. Vara alldeles själv, basta, ligga och läsa och gosa med Exi. Himla skönt och avkopplande. Kommer nog Filuren tycka oxå....

Skulle ha träffat Annmari och Adam idag men hon ringde för en stund sen och sa att Adam hade feber. Det var synd! Mamma och pappa har blivit smittade av Matilda så de har magsjuka nu nere i Malmö. Inte så trevligt direkt. Hoppas de kryar på sej snart!!!

Igår var jag och Petter till Västerås. Handlade lite smått och gott till Filuren. I morgon är det 2 månader kvar till det datum då det är tänkt att Filuren ska komma till oss. Pratade med Annmari idag som är i v. 22 nu, hur snabbt tiden har gått. Det känns som nyss man blev gravid och jag minns även när hon berättade att hon oxå hade plussat. Jag längtar massor efter Filuren samtidigt som jag ibland blir lite skraj för det känns så nära inpå. Jag har så svårt att föreställa mej hur det kommer bli att ha en liten knodd här hemma som kräver all vår tid. Hur det kommer kännas att få ytterligare en person att älska mest i hela världen... !

Snart är påsken över och det är dags att börja jobba igen. Jag är ledig i morgon oxå så det blir en kort vecka iallafall. Jag ska börja med mina utvecklingssamtal om en vecka och förbereda för att snart gå på semester och sen föräldrarledighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback