Ännu ett kort på Line

37461-301


Idag överraskade vi pappa med Whisky och lakrits. Han blev glad så det var ju bra! Alltid svårt att köpa presenter till sina föräldrar, de har ju det mesta och dubbelt utav mycket. På söndag är det min tur att fylla år. Hela 27 år blir jag...oj oj man närmar sej trettio med stormsteg.

I morgon ska jag åka till Skinnsberg igen och träffa Susanne. Vi ska ta en sväng på Skinnsbergs marknad men det går nog ganska så fort att gå i genom den. Skoj att träffa Suss. På kvällen är det gatumusiken, en tillställning som jag oftast brukar gå på trots att det är samma sak varje år. Man träffar på samma människor och man pratar typ om samma saker. Träffar alltid på brodern till mitt ex och han har helt ärligt, alltid samma tröja på sej... Ändå är det en viss charm i gatumusiken. Förra året satt jag och Suss på hennes föräldrars balkong och förfestade. Det var skoj det, sånt saknar jag nu i mitt nya nyktra och ammande liv.




Kommentarer
Postat av: Magdalena

GRATTIS på 27-årsdagen!
Kram

Postat av: Mari

Tack så mycket!!!!!!!!!!

2007-08-12 @ 18:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback