Lite bättre igår...

37461-298

Line hade ont i går kväll oxå men inte alls så mycket som kvällen tidigare. Det var mycket lättare att få henne lugn. Ringde iallafall till BVC i morse och hon sa att jag skulle undvika att äta vissa saker för antagligen är det något av det hon reagerar på. Mjölkprodukter, choklad, lök är ju något som jag ätit under dessa dagar..slut på det nu så får vi se om hon blir bättre. Jag kan strunta att äta alls bara hon mår bra....!!!

Igår klippte Minna mej...ganska mycket så det känns jätte skönt!!! Jätte skoj att träffa Minna och Emilia. Lite stressade blev vi när hon klippte mej. Line skrek och Emilia skrek då hon inte fick som hon ville!! Livet som mamma!!!!!

I natt när Line vaknade och skulle ha mat så gav hon mej världens finaste leende....jag smälter varje gång!! Finns det någon större kärlek????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback