MysLine

37461-310
Härligt med lite mat

Haft en bra helg! Petter har jobbat hela helgen så jag och Line har roat oss själva. I Fredags var jag, Line och mamma i Avesta. Jag hittade ett linne till dopet (byxor är ett senare problem...) och så självklart lite saker till Line! Roligast att handla till henne!

Igår träffade vi Carina, Iris, Sofia och Nellie vid hembyggdsgården. Kul att träffas!!!  

Vi har nyss kommit hem från Mamma och pappa! Mamma fyllde år idag så vi var dit och fikade! Vi överraskade mamma med vinglas och två skivor med kort på Matilda och Line.

I morgon firar Petter och jag vår tre årsdag!!!! Tiden går fort......tre underbara år har det varit....Älskar dej sååå Petter!!!!!




37461-312

I sin nya pyjamas...........Mysig och sååååå underbar.....vår lilla Line!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Grattis till 3-årsdagen! :)
Kram

Postat av: Mari

Tack så mycket!!! Kram

2007-08-27 @ 08:04:16
Postat av: Bodil&co

Stort grattis till er på eran 3 årsdag. Gud va stor prinsessan har blivit o så söt!!!!!
Kramisar i massor från oss

2007-08-27 @ 18:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback