Stark tjej

37461-292
Grabbarna....

Va till barnmorskan på efterkontroll idag. Fick papper från förlossning där allt var antecknat. Från det att jag ringde till förlossningen hemifrån då jag hade värkar till att vi åkte hem från BB. Det var jätte skoj att läsa för då när man var mitt uppe i allt så hade man inge begrepp alls om tid.
När jag var hos barnmorskan så var Line hemma med Petter. Första gången jag var ifrån henne en längre stund. Ca 50 minuter var jag borta men oj vad bråttom jag hade hem till min lilla älskling. Saknade henne direkt!!!

Idag åkte gudfar Olof hem. Jätte skoj har det varit att ha han här.

37461-291

Line börjar bli stark i nacken... 6 veckor + 6 dagar

Kommentarer
Postat av: Magdalena

OJ! Line ser verkligen stor ut på bilden... :)

Postat av: Sofia

Hon är ju så underbart söt...:-) Man kan ju inte sluta titta på henne. Hoppas ni mår bra alla. Här regnar det idag såååååååå trist. Ska tydligen bli fint väder näsa vecka när man ska jobba. Tur att man har sånt obb som man har då :-)
Kram på er

2007-08-03 @ 07:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback