zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

37461-306

Så här skönt har jag det när vi åker bil.....

Pratade nyss med mamma och hon antydde en viss längtan efter att få se ett till kort på Line på bloggen så här mamma får du en liten bild på underverket!!

Mamma berättade att de kommit någon och ringt på hos dom för att berätta att det låg en svart överkörd katt nere på vägen och att de trodde att det kanske var vår katt Kurre. Det var det inte tack och lov men tyvärr grannens...usch!!!

Petter och Line är just nu på en promenad och jag fick lite tid för mej själv. Andra gången bara som jag är utan Line en längre stund och jag saknar henne. Viktigt att pappa och Line får vara lite själva ibland!!!
KOMMER DE INTE SNART??????????????????????????????????????

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Klart jag vill bevaka Lines dop från första parkett! Tack så mycket för inbjudan och kram på er alla!
/ Sussipussi

Postat av: Mari

Kul att du kommer!! Hoppas det går bra med pussandet!!! kram

2007-08-20 @ 20:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback