övar och övar

37461-375
Jag kan sitta helt själv nu!!!!!

Så skönt nu när Line kan sitta själv. Hon är jätte stadig så det blir perfekt att sitta på golvet och öppna alla julklappar sen.

Jag och Line har varit hos Lines mormor och morfar. När vi kom hem somnade hon nästan direkt så nu har jag en hel kväll för mej själv eftersom Petter är på julfest. Ska faktiskt bli lite skönt..inte ofta jag är själv nu förtiden. Jag har hyrt en film "mun mot mun"....och köpt lite choklad.

Tidigare idag träffade vi Linda, Maja och Tessan på vallonen. Maja sov hela tiden så jag kunde inte se så mycket på henne men hon har växt och är så söt, så söt!!!

I morgon ska jag och Line hem till hennes kompis Celicia i föräldrargruppen och hennes mamma och pappa. Vi ska träffas hos dom allihopa så det ska bli skoj!

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Hon blir fanimig bara sötare och sötare! Jag önskar att man själv följde samma utseendeutvecklingskurva :)

Kram!

2007-12-09 @ 10:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback