Shopping igår...

Igår var jag och Annmari i västerås och shoppade. Heeeela dagen. Vi åkte klockan nio på morgonen och kom hem vid sjutiden på kvällen. Vi hade Line och Erik med oss och de var super duktiga och tålmodiga med sina mammor som skulle in i varje affär. Nu är jag iallafall nästan helt klar med alla julklappar. I år har vi bestämt att bara köpa julklappar till barnen.. det är ju ändå roligast att köpa till dom.

I natt sov Line hela natten utan mat. Vaknade endast 2 gånger och va nappsugen...somnade ca 19.30 och sov till kl. 06:00. Såååååå skönt!!! Petter jobbade sin första natt och det hade gått jätte bra!! Han sover så sött nu...

Stackars lilla Exi har gjort illa sej i tassen. Vrickat den eller nåt...hon hoppar på tre ben just nu men förhoppningsvis läker det snabbt.

Nu ska jag och Line strax ta en promenad...

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Skönt att vara klar med julklapparna va? Jag är oxå nästan färdig... tror jag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback